V polovici decembra spustila realitná spoločnosť Svoboda & Williams online magazín Selected, čím vstúpila do segmentu prémiových médií. Nový magazín bude založený na kvalitnom obsahu, ktorý prepojí čitateľa s prvotriednymi značkami, zážitkami a nehnuteľnosťami. Magazín vytvorilo dizajnové a vývojárske štúdio Biceps Digital.
Magazín Selected vznikol s ambíciou stať sa autoritou v oblasti luxusného životného štýlu, na českom a slovenskom online mediálnom trhu tak vytvorí solídne informačné zázemie pre klientov z prémiového segmentu. Jeho šéfredaktorom je Tomáš Otta, ktorý počas svojej dvadsaťpäťročnej novinárskej praxe okrem iného pôsobil ako šéfredaktor časopisu ForMen. "Selected predstavuje luxusnú oázu vo svete mediálnych publikácií. Čitatelia tu každý deň nájdu znalecký a kurátorsky formulovaný mix informácií – od nových exkluzívnych produktov cez autentické zážitky až po inšpirujúce rady a tipy od slávnych ľudí vo svojom odbore," komentuje spustenie nového magazínu Otta.
Selected má zázemie na domovskom webe Svoboda & Williams a na vlastnej doméne selectedmag.cz. Kompletná podoba magazínu vznikla pod taktovkou štúdia Biceps Digital v úzkej spolupráci s Nataliou Kuznetsovou, marketingovou riaditeľkou Svoboda & Williams. "Naším cieľom je ponúknuť kvalitný obsah a zároveň nezabudnúť na jeho formu sprostredkovania. V neposlednom rade chceme vytvoriť zázemie na podporu talentovaných umelcov, dizajnérov a značiek," hovorí Kuznetsová. Rudolf Matějček, kreatívny riaditeľ štúdia Biceps Digital, k spolupráci dodáva: "Magazín Selected je na české pomery odvážny projekt ako na poli obsahu, tak i čo sa týka dizajnu. A práve silnému obsahu sme pri navrhovaní vizuálnej podoby magazínu dali čo najväčší priestor."
Magazín Selected zatiaľ funguje len v online podobe, na budúci rok sa ale plánuje publikácia tlačenej dvojročenky s priamou distribúciou k čitateľom.