Po 18 rokoch na trhu sa jedna z najsilnejších realitných značiek mení a osviežuje svoj vizuálny štýl.
"Dlhodobo budujeme značku s puncom luxusu, takže vizuálna kvalita našej komunikácie je pre nás absolútne kľúčová. Veľmi dobre si uvedomujeme dôležitosť silného loga a jednotného vizuálneho štýlu v súlade s aktuálnymi trendami. V posledných rokoch sa naša komunikácia presunula najmä do digitálneho priestoru, preto sme chceli, aby rebranding odrážal zmeny, ale s rešpektom k existujúcej tradícii," hovorí Natálie Bartošová, vedúca marketingu spoločnosti Svoboda & Williams.
Logo a originálne písmo vytvoril pre Svoboda & Williams typograf Vojtěch Říha zo štúdia Superior Type, manuál značky vytvorilo štúdio Biceps. Prémiové značky zvyčajne používajú originálne písmo vytvorené na mieru. "Snažili sme sa spojiť trochu protichodné požiadavky trendovosti a nadčasovosti do typografie, ktorá vyjadruje hodnoty značky," vysvetľuje Říha a dodáva, že charakteristickým prvkom geometricky konštruovaného písma sú ostré špicaté konce zjemnené ozdobným ampersandom.
"Verím, že rebranding dokonale odráža koncept tichého luxusu, ktorý je základom našej vizuálnej komunikácie v high-end segmente, a zároveň prináša klientom väčší užívateľský zážitok pri pohybe na našej webovej stránke," uzatvára Natálie Bartošová.