Svoboda & Williams predstavuje novú vizuálnu identitu

16.01.2024

"Dlhodobo budujeme značku s puncom luxusu, takže vizuálna kvalita našej komunikácie je pre nás absolútne kľúčová. Veľmi dobre si uvedomujeme dôležitosť silného loga a jednotného vizuálneho štýlu v súlade s aktuálnymi trendami. V posledných rokoch sa naša komunikácia presunula najmä do digitálneho priestoru, preto sme chceli, aby rebranding odrážal zmeny, ale s rešpektom k existujúcej tradícii," hovorí Natálie Bartošová, vedúca marketingu spoločnosti Svoboda & Williams. 

Logo a originálne písmo vytvoril pre Svoboda & Williams typograf Vojtěch Říha zo štúdia Superior Type, manuál značky vytvorilo štúdio Biceps. Prémiové značky zvyčajne používajú originálne písmo vytvorené na mieru. "Snažili sme sa spojiť trochu protichodné požiadavky trendovosti a nadčasovosti do typografie, ktorá vyjadruje hodnoty značky," vysvetľuje Říha a dodáva, že charakteristickým prvkom geometricky konštruovaného písma sú ostré špicaté konce zjemnené ozdobným ampersandom.

"Verím, že rebranding dokonale odráža koncept tichého luxusu, ktorý je základom našej vizuálnej komunikácie v high-end segmente, a zároveň prináša klientom väčší užívateľský zážitok pri pohybe na našej webovej stránke," uzatvára Natálie Bartošová.

Ďalšie realitné správy

Lokalita
Parametre
Veľkosť
Min.
Max.
Cenové rozpätie
Cena min.
Cena max.
Cenové rozpätie
Cena min.
Cena max.