Obchodní partneri aj priatelia Svoboda & Williams sa v máji stretli na párty, ktorá symbolicky zahájila pôsobenie renomovanej realitnej značky v jej novom sídle. Rozkvitnutú záhradu okolo bubenečskej vily naplnilo umenie, debaty o post krízovom realitnom trhu, či odvahe zboriť zaužívané pravidlá.
„Kultivácia realitného trhu je jedným z pozitívnych dopadov útlmu, ktorý sme zažívali v posledných dvoch rokoch,“ myslí si majiteľ spoločnosti Prokop Svoboda. „Klienti si v krízovom období intenzívnejšie uvedomili, že servis špičkových realitných maklérov sa na spomalenom trhu stáva rozhodujúcim faktorom úspechu, čo často výrazne prehĺbilo naše vzťahy,“ dodáva Svoboda.
Presťahovanie spoločnosti na novú adresu tak bolo ideálnou príležitosťou na neformálne stretnutie s tímom aj početnou „rodinou“ obchodných partnerov a klientov Svoboda & Williams. Prezrieť si mohli priestory vily, ktorá vlani prešla úpravami podľa návrhu architektonického Ateliéru SAD či diela fotografa Matúša Tótha vytvorené s využitím AI. „Záhradu sme trvalo doplnili objektom od uznávaného sklárskeho výtvarníka Václava Ciglera, ktorý rozšíril existujúcu umeleckú zbierku Svoboda & Williams,” hovorí Svoboda.
Vydarené popoludnie vyvrcholilo vystúpením kapely Lab On Fire & friends a krstom letného vydania magazínu Selected by Svoboda & Williams. Tematickým podtitulom aktuálneho čísla je fenomén „Disruption”. „Tento špeciál ponúka defilé osobností, ktoré sa neboja robiť veci inak, mimo doteraz zaužívaných postupov a konvencií,“ hovorí šéfredaktor Tomáš Otta. Čitateľom dáva nahliadnuť do menej známych polôh tvorby výrazných autorov.
V tradične vizuálne mimoriadnom magazíne sa dočítate, prečo uznávaný módny fotograf Matúš Tóth prepadol AI a spolu so zakladateľmi environmentálnej spoločnosti Refugium sa vyberiete do českých mokradí, aby ste sa dozvedeli, ako sa dá prepojiť biznis so starostlivosťou o prírodu. Zistíte tiež, prečo je Simon Barker náš najúspešnejší módny návrhár, či aké to je riadiť svetovú aukčnú sieň Christie's. Tak príjemné letné čítanie.
Ďakujeme všetkým partnerom akcie – wine & champagne baru AUTENTISTA, DSC Gallery, distribútorom dizajnového nábytku LINO DESIGN a Ligne Roset a tiež vozidlám značky Volvo, ktoré hostí po ukončení akcie odviezli na after party do baru Public Interest.